Rail Baltica, stacija, peroni un sliežu ceļi

1. decembris. 2020

Daudzi pasažieri ir neizpratnē par to, ka Centrālās stacijas peroni netiek pilnībā nosegti ar jumtu. Tā ir bijis līdz šim (nosegts tikai Jūrmalas perons), un diemžēl arī jaunās stacijas vizualizācijās redzams, ka nojumes (par jumtu tās konstrukcijas grūti nosaukt) peronus pilnībā nenosegs.

Peroni

Sociālajos tīklos ir ievietotas bildes, kurās redzams, cik plata mala gar sliedēm paliks nenosegta, un salīdzināts ar Tallinu. Komentāros pieminēts, ka tas laikam lielgabarīta kravu dēļ. Pārējie piebilst, ka galvenais ir nevis krava, bet cilvēki, kuri tur gaidīs vilcienu. Jumtam virs peroniem jābūt platākam, augstākam, varbūt ar paceļamām malām vai kā citādi. 

Varbūt jābūt lielam angāram, kā tas ir daudzu citu lielpilsētu stacijās? Atkal iebilde, ka cauri stacijai brauc dīzeļvilcieni, un tie saražo izplūdes gāzes. Bet vai mūsdienās nav iespējams nodrošināt labu ventilāciju? 

Soliņiem arī uz peroniem jābūt. Klātpieliktajā bildē uz Rīgas stacijas perona tie nav redzami.

Rail Baltica būvniecības darbi joprojām tiek apspriesti publiski un interneta diskusijās. 3.decembrī norisināsies publiskā diskusija par dzelzceļa līnijas konceptuālajiem risinājumiem Daugavas labajā krastā posmā no Rīgas robežas līdz Lubānas ielai, kurai varēs sekot tiešraidē Rail Baltica mājaslapā un  RDPAD kontā FB. Tas noteikti interesēs Ķengaraga, Rumbulas, Šķirotavas, Pļavnieku un Dārziņu apkaimju iedzīvotājus. Vairāk informācijas te:

https://www.railbaltica.org/lv/norisinasies-publiska-diskusija-par-risinajumiem-daugavas-labaja-krasta-rigas-robeza-lubanas-iela/

 

Režīmi ar pastiprinātu kontrastu

Aa
Aa
Aa