Valsts kancelejas izveidotā tīmekļvietne par COVID-19 jau darbojas

26. marts. 2020

Šajā vietnē iedzīvotāji varēs rast atbildes uz jautājumiem saistībā ar Covid-19 infekcijas uzliesmojumu un tā radīto ietekmi dažādās jomās.

Vietnē būs apkopota informācija no atbildīgo iestāžu mājaslapām, statistikas dati, kā arī biežāk uzdotie jautājumi un atbildes uz tiem, informēja Valsts kancelejā.

Pirmais darba posms pie vietnes izstrādes noslēgts 25. martā un, apmeklējot covid19.gov.lv, vienuviet redzami tālruņa numuri, uz kuriem zvanīt, lai uzdotu jautājumus par slimības simptomiem, profilaksi, pieteikšanos analīzēm.

Tāpat šajā vietnē pieejami kontakti, kur gūt atbildes uz jautājumiem, kas skar patērētāju tiesību aizsardzību, izglītību, robežu šķērsošanu un citas jomas. Apkopoti arī biežāk uzdotie jautājumi un atbildes. Informācija pieejama latviešu un krievu valodā.

Vietnes izstrāde turpinās, lai tuvākajās dienās interesenti varētu uzzināt nozīmīgākos valdības lēmumus, kas saistīti ar ārkārtējo situāciju valstī, detalizētu Latvijas un pasaules statistiku, iepazīties ar skaidrojošiem materiāliem, uzzināt par atbalsta iespējām, norādīja Valsts kancelejā.

Atbildes uz jautājumiem, kas skar Covid-19 un tās dēļ izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, iespējams gūt arī pa vienoto informatīvo tālruni 8345. Zvani uz šo numuru tiek pieņemti bez maksas visu diennakti; jautājumus iespējams uzdot gan latviešu, gan krievu valodā.

COVID-19 lapa

Režīmi ar pastiprinātu kontrastu

Aa
Aa
Aa